esmaspäev, 10. mai 2010

Reelika - 15

Tere ! Sellest mis jumal minuga tegi on raske sõnadesse panna. See tunne oli / on ja jääb parimaks ! Kuna minu jaoks oli see PP kõige esimene siis see oli suur / uhke ja ülihea tunne ! Need ajad oli head ! Aga ja jumal , minu peres ja kõiges on kristlus täielik NULL mitte keegi mu perest pole sellega tegelenud ja nüüd mina , tänu sellele , et hakkasin käima noortekatel ja edasi juba arenes kõik omasoodu. Tegelikult ma polnud jumalat enda ellu päriselt vastu võtnud ja lootsin PP'lt abi leida , et endas kindlaks saada ja tõesti ma sain. Ma sain aru , et ma usun jumalat , et jumal on mu elu üks tähtsamaid osasid ja nii. Jumal tegi sellel nv ka mu kaela korda. Alates reede hommikust valutas mu kael kohutavalt see valu oli lausa tappev , ning pühapäeval kui seal lavaees olid inimesed kes palvetasid läksin ma sinna ja üks naine palvetas mu eest , mu kaela valu jäi koheselt väiksemaks ja kuskil tunni pärast oli see juba unustatud - nii hea oli olla ! :) - AITÄH JUMAL ! ( L ) . PP'lt meeldis mulle kohutavalt ka ülistus :) Kui hea oli nii paljude kristlastega koos laulda , see tunne oli VÕIMAS :) Lauldes ma tuntsin kuidas jumal oli meie kõigi seas ja meid kaitses ! Oi kuidas neid aegu tagasi tahaks ! :) Olge tublid ja ärge jätge jumalat mitte mingi hinna eest ! :) ... Ei ole paremat sõpra kui jeesus sa ... !!! :) HULLULT ARMASTAN TEID KÕIKI KES TE SEAL OLTE JA KOHTUME KINDLASTI JÄRGMINE AASTA !!! ;))) - R .

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar