esmaspäev, 10. mai 2010

Anita - 16

Ma olen olnud põhimõteliselt väikesest saadik kristlane aga ma pole olnud südamega Jumala juures.Ma tulin piiblipäevadele eesmärgiga, et tutvuda uute lahedate inimestega ja kogeda veel rohkem Jumalat kui kunagi varem.Ma sain uute inimestega tuttavaks kellega mul on hea Jumalast rääkida ja peale piiblipäevasid on mul olnud selline igatsus ülistus laulude järgi ja tahaks ainult Jumalat kiita.Tavaliselt kui ma ülistan või palvetan siis paratamatult ma mõtlen, et milline ma välja näen või kuidas mul päev öäinud on.See häiris mind tõsiselt ja ma palusin Jumalalt, et see asi muutuks.Piiblipäevade ajal ma sain täiesti vabalt ülistda, palvetada ja kõike muud millega Jumalat kiita ilma, et ma oleks mõelnud selliseid mõtteid mis mul ennem olid samal ajal.Ma olen nii tänulik Jumalale selle eest, et ta täitis mind suure igatsusega ja rahuga:) Ma ootan juba järgmiseid piiblipäevasid:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar