esmaspäev, 10. mai 2010

Mari - 16

Praegu tuli südamesse jagada. Mind üllatas see, kui palju on Eestis noori, kes julgevad minna julgelt tunnistama, mis Jumal nende elus teeb.Palvetan, et see ei lööks välja ainult 1 kord aastas piiblipäevadel, vaid iga päev tavaelus. Usun, et need pisarad, mis valatud said, polnud niisama. Andsin niimitmedki probleemid oma elus Jumalale üle. Muutusin uuesti tuliseks. Kui ülistusjuht ütles "meie sõber Marie on lahkunud igavikku", mõtlesin "nüüd ta teab". Olin hiljuti kuulnud lauset "only death is real". Tajusin täiesti selgelt, et need otsused, mida teeme siin elus, mõjutavad meid igavikulises mõttes. Laul "Elan, et sind kiita" muutis minu suhtumise, et ma pole ikkaveel Jumalat oma ellu lasknud. "Võta mind olgu see, kõik mis on minu sees". Minu suhe Jumalaga sai uuendatud. Piiblipäevadel käis ka kaks uskmatut poissi minu kodukohast ja kumbki neist ei andnud oma elu Jumale, kuid neisse sai külvatud ja ma usun, et Jeesus teeb tööd nendegi südames. See oli erakordne nädalavahetus!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar