esmaspäev, 10. mai 2010

Marili

Tere.. piiblipäevad olid väga väga lahedad. Ülistus oli tõesti nii võimas. Laupäeva õhtul kui Martin Ruddick jutlustas kutsus ta ette inimesi kellel kuskil valutab ja me palvetasime nende eest. See oli tõesti nii võimas kuidas Jumal tervendas inimesi. Mul valutas natuke kõrv. See ei olnud üldse kõva valu aga see võis hullemaks minna ja ma tean kui jube on kõrvapõletikus olla. Ma palusin et minu pärast palvetataks ja me palusime ühe sõbraga koos. Ma palusin et see valu ei läheks hullemaks ja et see võiks taanduda. Kui lõpetasime palvetamise ei juhtunud alguses midagi. Samamoodi tuikas edasi. Aga õhtu käigus see valu taandus ja lõpuks mul ei valutanud kõrv üldse!! :D see oli lihtsalt nii äge.. Jumal puudutas mind sel õhtul ja ma kogesin Teda. Tänu Jumalale!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar