reede, 27. november 2009

Piiblipäevade ülistuskoosolek #1

Piiblipäevade esimese, Pärnu eelsündmuse märksõnaks oli "võitlus". Muidu nii rahulik planeerimine hakkas võtma teist ilmet Pärnu koosolekule eelnenud nädala alguses, kui haigeks jäi PP ülistusbändi juht Mairo. Sellest hetkest läks minu jaoks käima vaimulik võitlus palves. Ma olen veendunud, et tänu Jeesuse Kristuse ristisurmale on meile antud võimalus seista kõrgemal ükskõik mis haigusest ning meil on ka meelevald, et haiguste vastu võidelda ja võita. Sellele ma ka toetusin, kutsudes ühtlasi kogu PP meeskonda üles samamoodi palves seisma.

Meie lootus püsis, et Mairo haigus taganeb ja ta saab olla laupäeval meie keskel, kuid Jumalal oli teine plaan. Selgus, et Mairot kimbutav bakter ei tagane nii lihtsalt ning tervisega seotud rünnakud tabasid veel mitmeid ülistusbändi liikmeid, kaasaarvatud mind ennast. Kui ma reede õhtul kodus väga kehva enesetundega magama läksin, siis olin ma oma lihas väga nõrk ja ei omanud aimugi, kuidas ma olen võimeline järgmisel päeval tegema kõik ettevalmistused ning seisma Mairo asemel ülistusbändi juhi ja lauljana. Ometi toetusin ma teiste palvetele ja kindlale veendumusele oma vaimus, et Jumal on ustav ning sirutab oma käe kasvõi viimasel hetkel.

Laupäeva hommikul tundsin end paremini, kuid siiski veel kahtlesin. Pärnus astusin lavale ainult ühe sooviga südames: "Jumal, las Sinu au saab ilmsiks meie nõrkuses!" Ma pean tunnistama, et ülistuses olles tundsin ma end füüsiliselt järjest paremini ning vaimus tundsin, kuidas juhtus täpselt nagu ma olin varem palvetanud. Püha Vaim juhtis kõike ning ma usun, et seda kogesid nii sinna kogunenud noored kui ka meeskonnaliikmed. Mina tundsin laval olles täielikku alandlikkust - ma mõistsin, kui vähe suudaksin mina oma inimlikkuses teha ja kui palju ma pean Jumalale alistuma, et tegelikult midagi võiks sündida. Kes olen mina, et seista seal kõigi inimeste ees ja neid ülistusse juhtida? Ma olen ju täpselt samasugune patune, ekslik, ebatäiuslik inimene. Selle kõige sees said mulle järsku elavaks laulu "Sinu vägi" refrääni alguse sõnad: "Su vägi mu nõrkuses ilmsiks saab...". Just täpselt nii ongi ja peabki olema! Tema vägi saab meie nõrkuses ilmsiks ja see omakorda toob au Tema võimsale nimele! Päeva lõpuks koju jõudes avastasin järsku, et ma ei tunnegi end mingist otsast halvasti. Jumal oli mu ühe päevaga tervendanud. Kas ei ole Ta mitte täiesti hämmastav ja võimas Jumal?!!!

Ma usun, et vaimulik võitlus on järjest tugevnemas, kuna järjest enam otsitakse Jumala ligiolu ja Tema tahet ning ollakse valmis rohkem pühenduma. Vaenlane ei vaata seda käed rüpes. Tuleb olla valmis igasugusteks rünnakuteks ning hoolimata hetkeolukorrast hoida oma silmad Jumalal ning kuulutada oma huultega, et Tema on üle iga olukorra ja Temaga koos kuulub võit meile! Jumala sõdurid, võitleme!

Matteus - PP ülistusbänd

1 kommentaar: